Koniec roku przynosi dużo raportów, podsumowań i trendów na kolejne miesiące. Ostatnio wpadło w moje ręce kilka źródeł, które będę Wam polecać. Jednym z nich jest raport Customer Care Tools & Trends 2017 - pierwsza
ogólnopolska
publikacja,zbierająca wiedzę na temat dostępnych narzędzi online,
najlepszych praktyk firm, sprawdzonych strategii podnoszenia
satysfakcji klientów oraz trendów, które zmienią oblicze obsługi
klienta. Czyli wszystko co lubimy w temacie #customercare #customerexperience #customerlove.
Dużo technikaliów, inspiracji, a wszystko w przystępnej formie.
Raport jest do pobrania tutaj.
Dominika Maciejak
Trener sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.Wspieram galerie handlowe, sklepy stacjonarne i internetowe w rozwoju sprzedaży.
RELATED POSTS
0 komentarze
Komentarze