Fantastyczny raport autorstwa Alison Kenney Paul & Susan K. Hogan przybliża  zwyczaje zakupowe konsumentów i przytacza szereg Å›wietnych insigtów dla lepszego customer experience w handlu detalicznym. Dobra wiadomość jest taka, że publikacja jest dostÄ™pna bezpÅ‚atnie tutaj.


Jakie tematy znajdziecie w opracowaniu?


  • Przenikanie siÄ™ online z offline.
  • Rekomendacje.
  • Rola zwrotów.
  • Jakość obsÅ‚ugi klienta.
  • Wygoda.
  • OszczÄ™dność czasu.
  • Rola emocji i relacji miÄ™dzy sprzedawcÄ… a kupujÄ…cym.
  • Jako bonus: zestawienie opracowaÅ„ dotyczÄ…cych modeli decyzyjnych konsumentów (gdyby ktoÅ› potrzebowaÅ‚).

Czyli wszystko potwierdzające to, co głosi idea doskonałego customer experience. :)

Zapraszam do poczytania!