Ava to jedno z moich ubiegÅ‚orocznych odkryć kosmetycznych. Fantastyczne polskie produkty o dobrych skÅ‚adach w rozsÄ…dnych cenach. UżywajÄ…c jeden z ich kremów zauważyÅ‚am, że z wieczka schodzi farba i zostaje na skórze. PomyÅ›laÅ‚am, że dam znać producentowi o takiej sytuacji. Być może nie jest Å›wiadomy takiego stanu rzeczy. WybraÅ‚am Facebooka jako szybkÄ… drogÄ™ kontaktu.

I jestem bardzo zadowolona z szybkiej reakcji producenta i umiejętnego załatwienia sprawy.



W prywatnej wiadomości dodatkowo powiadomiono mnie o przyczynach zaistniałej sytuacji. Rekompensata nie była potrzebna, ale naprawdę doceniam ten miły gest.
Przedstawiam ten case jako przykład prostych działań w social media, które są skuteczne.

1. Zapoznaj się ze sprawą, który zgłasza klient.
2. Nie bój się bezpośredniego kontaktu.
3. Wyjaśnij sytuację.
4. Okaż odrobinę empatii.
5. Zrób, co możesz, by naprawić swój błąd.
6. Działaj sprawnie i z uśmiechem.

Ava poszła tą drogą i chwała im za to!

Dziękuję za materiał do powyższego posta i życzę mojej ulubionej marce kosmetycznej wielu sukcesów!