Pola Elizejskie w Paryżu są idealnym miejscem na zakupy zarówno dla mężczyzn i kobiet. Podczas gdy większość pań buszuje po butikach słynnych projektantów ich towarzysze zakupów mają okazję odwiedzić atelier znanych marek samochodowych. Miejsca te przypominają galerie, są pełne przyciągających uwagę ekspozycji i oferują zakup rozmaitych gadżetów w logo ulubionej marki.
Renault
Skupia siÄ™ na promocji nowego modelu Renault Kadjar.
Ekspozycja pokazuje potencjał samochodu niczym na targach motoryzacyjnych.
Atelier jest pełne oglądających. Każdy może zajrzeć do auta, dotknąć je i dowiedzieć się szczegółów od pracowników atelier.
Wielbiciele marki mogą zakupić gadżety.
Auta są dokładnie oświetlone. W atelier gra energetyczna muzyka.
Jestem ciekawa jak się Wam podoba pomysł Renault na ekspozycję nowego Kadjara. Moim zdaniem poradzili sobie z tym świetnie.
Komentarze