DokÅ‚adnie miesiÄ…c temu wprowadzono w poznaÅ„skim Starym Browarze beacony. O samej technologii pisaÅ‚am jakiÅ› czas temu tutaj: Beacony w handlu. Nie dziwi mnie posuniÄ™cie Starego Browaru, który wysoko pozycjonuje siÄ™ na rynku centrów handlowych Poznania. Jest to bowiem miejsce bardzo silnie ukierunkowane na najnowsze trendy. GÅ‚odni nowinek technologicznych klienci mogÄ… popróbować beaconów dziÄ™ki wdrożeniu firm Surgebeacon i 3R.

W pierwszym etapie klient ma szansę na interakcję z beaconem w zakresie pozyskania informacji o dziełach sztuki, które wypełniają centrum. Jeśli znajdziesz się w zasięgu beacona, wysyła ci on powiadomienie PUSH. Co ważne, jedynie klienci, którzy wyrażą zgodę na takie powiadomienie będą jego adresatem.

Stary Browar bÄ™dzie nagradzać swoich klientów za czÄ™ste i regularne zakupy. SpeÅ‚niajÄ…c kilka kryteriów: m.in. odpowiedni czas odwiedzin, ich liczba, klient dostanie powiadomienie o nagrodzie. Zabieg ma sprzyjać podniesieniu lojalnoÅ›ci klientów tego centrum. 

indianery.bloog.pl


Z beaconami współpracuje aplikacja dostępna na Android i iOS. Można za jej pośrednictwem wyznaczyć trasę do wybranego sklepu czy punktu gastronomicznego, śledzić kalendarium wydarzeń, nawigować po centrum w czasie rzeczywistym oraz zapamiętać miejsce parkingowe (!).

Dla zarządców centrum aplikacja niesie odpowiedzi na pytania dotyczące ruchu klientów: analizę ilościowo-jakościową oraz wyznaczanie najbardziej i najmniej uczęszczanych rejonów obiektu.

Czy Stary Browar okaże się trendsetterem w zakresie technologii mobilnych z użyciem beaconów? Jest to na pewno sposób na bycie bardziej wielokanałowym w sprzedaży. Czy polscy klienci są rządni nowinek technologicznych? Czas pokaże. Jedyne co pozostaje, to spacer po centrum i testowanie.