Przełom zimy i wiosny przynosi nowe kolekcje. Zmęczeni kozakami, botkami i ciężkim obuwiem z ciekawością reagujemy na nowe modele z sezonu wiosna-lato. Czas na nowe buty, torebki, aż zaczyna nas nosić. Pora na zakupy i... przegląd witryn.
Venezia nie zachwyca. Kolorowe POSy zwisające smutno z sufitu, 2 beżowe płaszcze które giną na wystawie i buty na ziemi. Nie ma urozmaicenia, przyciągnięcia uwagi klienta asortymentem.
Puccini to głównie walizki, galanteria skórzana, ale i buty. Witryna jest przytłoczona przypadkowym asortymentem. Witryna regularnego sklepu wygląda źle. NIe ma w niej pomyślunku. Weszlibyście do takiego sklepu?
Ecco ma nudną witrynę. Dobra wiadomość: źródła światła działają i te pojedyncze 3 buty są doświetlone. Więcej pozytywów nie widzę.
Wojas idzie zgodnie z bieżącymi trendami. Na witrynie króluje drewno i biel. Podesty są eleganckie i pomagają wydobyć wartość z wystawianego obuwia i akcesoriów.
Jakie są Wasze wrażenia? Gdzie byście najchętniej dokonali zakupów?
Komentarze