Zainspirowana wystąpieniem Berta Jacobsa - jednego ze współzałożycieli amerykańskiej marki Life is good, chcę podzielić się z Wami jego podejściem do biznesu. Bert mówi o opieraniu swojej marki o wartości. Jego strategia jest prosta i płynie prosto z serca. Mimo, że jest bardzo "amerykański", co część Polaków może uznać za podejście nieprzystające do polskich warunków. Mimo tych oporów zapraszam Was do zapoznania się z marką Life is good.
Znajdziecie tu: silny motyw storytellingu, eyki w biznesie jak również dobre przykłady działań w retailu XXI wieku.
Klik.
Zachęcam do dzielenia się Waszymi przemyśleniami na ten temat. Dla osób nie mających czasu na obejrzenie całości, polecam część od 14:53.
Dominika Maciejak
Trener sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.Wspieram galerie handlowe, sklepy stacjonarne i internetowe w rozwoju sprzedaży.
RELATED POSTS
0 komentarze
Komentarze