W dzisiejszym poście odrobina praktyki. Zachęcam po przeczytaniu dzisiejszego wpisu o burzy mózgu na temat Waszych możliwości cross-promocji.
Powodzenia!

Niech przemówi witryna

O technikach visualowych na witrynach mogliÅ›cie przeczytać tutaj. 
Dziś chciałabym was zaprosić do spojrzenia na witrynę w nieco inny sposób. Oprócz jej wartości estetycznej, można potraktować ją jako źródło potencjalnych możliwości do cross-promocji. Szukając wyposażenia służącego ekspozycji, można kierować się zasobami potencjalnych partnerów do cross-promocji. Oznaczając na witrynie ich wyroby, stosujemy pierwsze narzędzie promocji krzyżowej. I tak, dlaczego nie użyć fotela z zaprzyjaźnionego sklepi meblowego, butów z obuwniczego za rogiem, kwiatów z pobliskiej kwiaciarni?


Ulotki, karty, kupony

Kolejnym pomysÅ‚em jest dystrybucja wÅ›ród klientów kart rabatowych ważnych przez okreÅ›lony krótki czas, np. przez 30 dni. Takie rozwiÄ…zanie stosuje Pizza Express, która prócz swojego programu lojalnoÅ›ciowego, http://www.pizza-express.pl/pl/page/friends daje możliwość zakupu gadżetów piÅ‚karskiego klubu Lech PoznaÅ„.

Okazja czyni cross-promocjÄ™

Idealne do cross-promocji sÄ… okazje typu: KarnawaÅ‚, DzieÅ„ Matki, DzieÅ„ Kobiet, DzieÅ„ Dziecka, ferie zimowe. W tym dniu można zaoferować swoim klientom usÅ‚ugi wiÄ…zane. Np. atrakcje dla dzieci przewidziane 1 czerwca. Klienci otrzymujÄ… ulotkÄ™ z propozycjÄ… spÄ™dzenia czasu w parku rozrywki, posiÅ‚ku w wybranym punkcie gastronomicznym i deseru w podbliskiej lodziarni.  Z poczÄ…tkiem roku (ach te noworoczne postanowienia...) klub fitness może promować usÅ‚ugi dietetyka, polecać suplementy diety z pobliskiego sklepu i kierować klientów na zdrowy lunch do wybranej restauracji.

Jakie inne przykłady technik możecie podpowiedzieć?