Dziś ostatnia dawka pomysłów na promocje cenowe:

Więcej za mniej
HasÅ‚o rodem z kampanii reklamowej, ale ma sens! IloÅ›ciÄ… można dobrze grać dobierajÄ…c odpowiednio obniżone ceny. Mechanizm promocji cenowej jest zawarty w jej nazwie. JeÅ›li kupisz dużo towaru, zapÅ‚acisz niższÄ… cenÄ™. To do Ciebie należy decyzja przy jakiej liczbie produktów dasz rabat. Warto pamiÄ™tać o tym, by byÅ‚a to osiÄ…galna miara. 

2 w cenie 1
Tę promocję stosują restauracje, miejsca rozrywki. Detaliści również lubią tą promocję i jej odmiany: kolejny produkt za 1 grosz. To bardzo kusząca opcja dla klientów, więc osiągnięcie sukcesu jest wysoce prawdopodobne. Należy jednak uważać przy doborze produktów objętych promocją. Muszą one pozwolić na osiągnięcie zysku przy każdym zakupie.



Dzień Babci, Dzień Dziadka
Te okazje sÄ… mniej eksponowane w handlu od Dnia Dziecka czy Dnia Matki. A przecież dla wielu sklepów jest to okazja do dodatkowych utargów. Prezenty dla ukochanych dziadków sÄ… miłą tradycjÄ…, obecnÄ… w Polsce. RolÄ… detalistów jest odpowiednie naprowadzenie klienta i przypomnienie mu o tym Å›wiÄ™cie. 

Rabat na następny sezon
Gdy klient nabywa towar z obecnej kolekcji w regularnej cenie, warto dostarczyć mu zachętę w postaci kuponu zniżkowego na kolejne zakupy w kolejnej kolekcji. Przeprowadzaj taką promocję raz w sezonie. Daj stałym klientom znać zawczasu o tej promocji i zaskocz jednorazowych klientów kuponem. Może staną się lojalnymi klientami?



Mam nadzieję, że ten i pozostałe 2 posty:


Polityka cenowa vol. 2

Dobra polityka cenowa kluczem do sukcesu


zainspirowały Was do własnych propozycji. Jakie macie pomysły? Zapraszam do dzielenia się nimi!