Według zasad rządzących visual merchandisingiem sklep posiada strefy, w których znajdują się różne kategorie asortymentu. Każda z tych stref ma swoje zadania.
Strefa platynowa - jej zadaniem jest zainteresowanie ofertą sklepową i "wciągnięcie" klienta do środka. Tu chwalimy się nowymi dostawami towaru, promocjami i ofertami specjalnymi. Gdy nie ma kontaktu z obsługującym, właśnie ta strefa ma za zadanie powitać klienta.
Złota strefa eksponuje towar towarzyszący temu, który jest wystawiony w strefie platynowej. Pokazuje różnorodność barw, fasonów, rozmiarów.
Srebrna strefa prezentuje regularną kolekcję, która na stałe gości w sklepie.
Strefa brązowa przypomina w jakim sklepie jesteśmy i jaką marką mamy do czynienia
Strefy wartości w sklepie odzieżowym
Na ścianach, na skraju tych stref znajdują się punkty przyciągające uwagę klientów
Te elementy stanowią bazę pierwszego wrażenia na kliencie wchodzącym do sklepu i "omiatającym" wzrokiem całość pomieszczenia. Czy Wasz sklep spełnia te kryteria?
Komentarze