Pamiętasz ten entuzjazm, który w Tobie buzował kiedy odpalałeś ten biznes? Wszędzie pachniało nowością. Na półkach pięknie prezentował się asortyment, bojowo nastawieni sprzedawcy byli gotowi sprzedawać produkty/usługi każdemu klientowi. Obroty szybowały w górę, zyski sklepu były satysfakcjonujące. Jeśli ta sytuacja trwa do dziś, możesz sobie pogratulować. Myślę, że to oznaka Twojego wielkiego sukcesu i świetna nagroda za wytężoną pracę.

Może być tak, że nie jest różowo, a Ty zarywasz noce zastanawiając się jak zwiększyć sprzedaż swoich produktów/usług, dotrzeć do większej liczby klientów czy efektywnie wykorzystać powierzchnię sprzedażową Twojego sklepu. Wyniki finansowe nie są zadowalające, a Ty szukasz jakiegoś koła ratunkowego. Nie jesteś jedyny!

Z myślą o obu grupach przygotowałam checklistę dla sklepu stacjonarnego 
Jeszcze dziś wydrukuj ją i wypełnij.
Sprawdź 6 kluczowych obszarów Twojego sklepu.



Link do checklisty otrzymasz wysyłając do mnie maila: dominika.maciejak@skillpoint.com.pl