W dzisiejszym poście chciałabym zachęcić Was do zapoznania się z nowym drukowanym dwumiesięcznikiem poświęconym sprzedaży i obsłudze klienta pt. Nowa Sprzedaż. Tematyka bardzo zbieżna z tym, co na co dzień można znaleźć na łamach bloga Skillpoint. Adresatami magazynu są dyrektorzy, kierownicy i specjaliści ds. sprzedaży, właściciele niezależnych biznesów i osoby odpowiedzialne za obsługę klienta.

Wydawca deklaruje, że Nowa Sprzedaż pomaga:

  • poznać metody, narzędzia i rozwiązania istotnie wpływające na jakość pracy handlowca,
  • nauczyć się od najlepszych ekspertów jak krok po kroku zdobywać kolejnych klientów,
  • rozwinąć umiejętności i dołączyć do najlepszych sprzedawców,
  • poznać najlepsze praktyki skutecznej i nowoczesnej obsługi klienta,
  • dowiedzieć się jak zarabiać więcej.
W pierwszym numerze, który trafił właśnie do sprzedaży nie zabraknie mojego artykułu pt. Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?.

Dowiecie się z niego m.in.:
  • o standaryzacji obsługi klienta w handlu,
  • jak badania mystery shopper mogą stanowić ramy podstawowej obsługi klienta i narzędzie w szkoleniu sprzedawców,
  • co decyduje o sukcesie badań mystery shopper i realizacji standardu obsługi oraz jakie są korzyści z ich stosowania dla firmy.
Zachęcam Was do prenumeraty magazynu. Jest on również dostępny w sprzedaży regularnej w Empikach.

Jestem niezmiernie ciekawa Waszych wrażeń i komentarzy.