Buszując po blogach w sieci natrafiłam na kilka visualowych perełek:

Make My Magnum windows w Selfridges wykonane przez londyńskie Prop Studios. Moim zdaniem witryna, przy której klienci robią sobie zdjęcia. Bardzo glamour i kreatywnie. Przyciąga 100% uwagi. Podziwiam pomysł i chylę czoła.



Promod w Paryżu - lekka, letnia wystawa. Ciekawa gra światła. Manekiny opowiadają historię.



Calzedonia w Paryżu - ta marka wie jak wyeksponować bieliznę/kostiumy kąpielowe. Wspólny mianownik w postaci żółtych akcentów jest ciekawym połączeniem wszystkich elementów witryny.



paryski GAP latem 2014 - prostota i tektura. Biel, szarość oraz idealne podświetlenie.


De Bijenkorf windows wykonane przez Studio XAG, Amsterdam - kto powiedział, że na udanej wystawie muszą zawsze królować manekiny?



Zdjęcia pochodzą ze strony: http://retaildesignblog.net/category/visual-merchandising/