O wojnie handlu internetowego i tradycyjnego krążą juz legendy. Media straszą nas efektem showroomingu, o którym pisał Mateusz Skwarka z Cleverpath: http://blog.cleverpath.pl/showrooming/. W moim polu zainteresowań leży obsługa klienta, która jest... kluczem w obu przypadkach. Wydaje się, że zachwycić się obsługa klienta łatwiej w tradycyjnej placówce, gdzie kontakt z drugim człowiekiem jest bardziej naturalny. Jednak w swoich codziennych obserwacjach dostrzegam coraz więcej przykładów sklepów internetowych, które starają się 2 razy bardziej i... osiągają świetny efekt. Pisałam już o Cottonbee - marce, która się wyróżnia na tle konkurencji starannością http://www.skillpoint.com.pl/2014/03/cottonbee-czyli-post-ktory-sam-sie.html Dziś przyszła pora na kolejny przykład, tym razem sklepu www.cupsell.pl:


Dowcipnie i z polotem.  Polecam.