O współpracy z konkurencją pisałam w zeszłym roku w poście: Współpraca z konkurencją Dziś proponuję Wam po raz kolejny szersze spojrzenie na Wasz biznes, tym razem patrząc przez pryzmat współpracy z konkurencją.Taka zmiana optyki może doprowadzić Was do znaczącego podniesienia zysków! Założenie tkwi w tym, aby przemyśleć listę produktów/usług które uzupełniają Twoją ofertę. Przy założeniu, że nie chcesz zająć się nimi osobiście, sporządź listę firm, z którymi możesz wejść we współpracę. Nie oczekuj, że potencjalny partner od razu się zgodzi. Przekonanie go potraktuj jako proces. 

Wyślij do wybranej firmy i postaraj się umówić na spotkanie. Faktami, liczbami i z pomocą logicznego rozumowania zaprezentuj czynniki, którym trudno się oprzeć. Miej wiarę w to, że wspólnie osiągniecie sukces i wzajemnie doprowadzicie do wymiernych korzyści dla obu stron. Dziel się pomysłami i patrz szeroko, bo 2+2 może się równać 5 i więcej!