Szukając kreatywnych rozwiązań warto skupić się na podstawach i zmianie sposobu myślenia. Wpis: Wychodząc poza ramy
Już 2 lata temu, gdy blog się dopiero rozkręcał, zachęcałam Was do wyjścia poza ramy i opuszczenia swojej strefy komfortu. Wpis: Strefa komfortu


Proponuję kilka punktów, które mogą doprowadzić Was do kolejnych odkryć w zakresie znajdowania nowych klientów:
  • W każdej sytuacji szukaj ukrytych możliwości, jakie mógłbyś wykorzystać.
  • Stwórz własny wizerunek, który w oczach klientów będzie pozytywny i wyjątkowy.
  • Im większą wartość/korzyść będziesz w stanie zaoferować klientowi, tym większe prawdopodobieństwo, że przyprowadzi następnych.
  • Zwiększasz szansę na przyciągnięcie nowych klientów, proporcjonalnie do czasu poświęconego na networking, burze mózgów czy planowanie z podobnie myślącymi ludźmi, którzy dążą do sukcesu, a działają poza Twoją branżą.
  • Przełomowe osiągnięcia podsycają myślenie o rozwoju.