Kilka dni temu brałam udział w prezentacji, której celem było wskazanie wartości liczących się dla klientów. Omawiane były marki, które dostarczają klientom w Polsce najwięcej wartości. Prezentacja obalała mit o tym, że aby dostarczać naszym klientom zadowolenie, potrzebne są wyszukane rzeczy. Jednym z najważniejszych elementów, który utkwił w mojej głowie jest lista składowych, które stanowią Indeks wartości marek. 

Myślę, że na tych elementach warto budować swoje biznesy i może być to inspirujące dla wielu przedsiębiorstw:



  1. Profesjonalna obsługa klienta
  2. Wysoka jakość produktów za rozsądną cenę
  3. Dobra opinia wśród znajomych
  4. Wyprzedzanie oczekiwań klientów
  5. Atrakcyjne reklamy
  6. Dynamiczny rozwój
  7. Wzbudzanie zaufania
  8. Dbałość o klientów
To jest proste. Zachęcam Was do zastanowienia się nad tym jak Wasze firmy realizują powyższe punkty. Zapytajcie Waszych pracowników. Możecie dojść do zaskakujących wniosków...