Best practice. To lubię. Case study świetnej obsługi to mód na moje serce. 

Oto fragment maila Joanny - właścicielki marki Colorico: "Jak ostatnio zlecenie zostało zrealizowane w ciągu dwóch dni, kontakt z drukarnią genialny. Pracują tam tak sympatyczni ludzie, że wierzyć się nie chce, że to polska firma. Przez ostatni rok miałam kontakt z kilkudziesięcioma hurtowniami, drukarniami, tkalniami itp. i nigdzie nie spotkałam się z tak dopracowaną ofertą, spójnym wizerunkiem i niebywałą życzliwością."

Przesyłka naprawdę godna pochwały! Cieszę się, że są firmy którym się chce postarać i zawalczyć o klienta doskonałym podejściem do klienta. Cottonbee, gratuluję! wiadomość od Joanny pozostawia nic innego tylko wejść na Waszą stronę  http://cottonbee.pl/ i stawiać Was jako wzór obsługi. Oby tak dalej!