Dokładnie 2 lata temu postanowiłam zebrać myśli o handlu, które towarzyszą mi w mojej codziennej pracy w centrum handlowym i podzielić się nimi z ludźmi, których prawdopodobnie nigdy nie miałabym możliwości poznać, gdyby nie ta decyzja. Dwa lata w sieci zaowocowały 225 postami, które publikowałam dotychczas średnio co 3 dni. Przez ten czas Zadowolony Klient zamienił się w Skillpoint.

Tematyka, jak zwykle, kręci się wokół handlu, począwszy od obsługi klienta, na której lubię się skupiać, po tematy handlowe, mocno związane z klientem, tj. visual merchandising, ilościowe i jakościowe ujęcie efektywności placówki handlowej, doświadczenie klienta, HR, zarządzanie handlem, elementy marketingu czy promocji oraz wiele innych.

Bo prowadzenie sklepu to kombinacja wielu aspektów, trzeba być "człowiekiem orkiestrą". Żeby robić to skutecznie, należy być otwartym na doświadczenia i wyłapywać z rzeczywistości podpowiedzi. Takie myślenie, doprowadziło mnie do maksymalnego wyostrzenia zmysłów na tematykę handlową. Moimi obserwacjami dzielę się na łamach bloga, uważając, że warto zbierać te rzeczy w jednym miejscu i się w nich specjalizować.

Dziękuję wiernym czytelnikom za recenzje, materiały i obecność na blogu. 

Poświętujmy wirtualnie :)

Sto lat Skillpoint!