W ostatni czwartek brałam udział w bardzo ciekawej inicjatywie zorganizowanej przez prężną grupę młodych ludzi, dla których rozwój osobisty i biznes są niezwykle ważne. Business Cafe - to miejsce wymiany doświadczeń  i możliwość nawiązania ciekawych znajomości biznesowych.













BusinessCafe.pl
www.businesscafe.pl
Formuła jest prosta. Podczas comiesięcznych spotkań uczestnicy mają okazję usłyszeć krótkie wystąpienia zaproszonych prelegentów, wcześniej wymieniają wizytówki i mają tym samym okazję poznania potencjalnych klientów/partnerów w biznesie.

Na każdym spotkaniu panel dyskusyjny jest oparty o wystąpienia 2 prelegentów. Podczas VIII edycji Business Cafe występowała Anna Łukasiewicz - mediator i ja. Anna zapoznawała uczestników z pojęciem mediacji w biznesie. Pokazywała jak w efektywny sposób rozwiązywać konflikty. Moja prezentacja poświęcona była roli reklamacji w biznesie i o tym jak proces reklamacyjny jest ważny w obsłudze klienta. Starałam się przekonać uczestników do tego, by reklamację traktować jako prezent od klientów.

Myślę, że inicjatywy takie jak Business Cafe mają duży sens. Pomagają odnaleźć się ludziom, którzy mogliby się nigdy nie spotkać. Dodatkowo poszerzają horyzonty i pozwalają dowiedzieć się czegoś nowego oraz poznać opinie innych ludzi. Cieszę się, że temat obsługi klienta i reklamacji został dostrzeżony przez organizatorów i "wzięty na tapetę".

Poniżej dla zainteresowanych link do strony Business Cafe i do mojej prezentacji:
http://www.businesscafe.pl

https://docs.google.com/file/d/0By2P4mim_3ofNGZlbWZqdE9Pa28/edit?usp=sharing

Do zobaczenia na IX spotkaniu już 11 lipca!