Obsługę klienta w Polsce można monitorować nie tylko badaniami tajemniczy klient. Portal www.jakoscobslugi.pl pozwala ocenić pracę sprzedawców, konsultantów i wszystkich pracowników mających kontakt z klientem w swojej codziennej pracy.

Portal działa wg następującego schematu:

www.jakoscobslugi.pl

Internauci zgłaszają swoje obserwacje i dzielą się pozytywnymi i negatywnymi doświadczeniami. Dzięki wyszukiwarce użytkownicy portalu mogą korzystać z obserwacji innych osób. Pomaga to wybrać najlepsze miejsce zakupu, unikając błędów. Firmy, które są recenzowane mają możliwość nabywania wiedzy i uczenia się na własnych błędach. Dodatkowo mogą wykorzystywać pomysły na doskonalenie procesu obsługi. Często spojrzenie "z zewnątrz" jest bezcenne. Obserwatorzy wpływają na poprawę obsługi, ich głos liczy się, bo mają wpływ na to, które firmy zostaną nagrodzone prestiżowym Godłem Jakości Obsługi.

Poniżej lista nagrodzonych w poprzedniej edycji (za portalem Jakość obsługi):


5.10.15


Kategoria: Dziecięce artykuły, odzież i obuwie
Obserwacje

BOTI


Kategoria: Obuwie
Obserwacje

BZ WBK


Kategoria: Banki
Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

CCC


Kategoria: Obuwie
Obserwacje

Ikea


Kategoria: Meble
Obserwacje

Lux Med


Kategoria: Przychodnie i gabinety lekarskie
Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

MultiBank


Kategoria: Banki
Odpowiadamy Klientomhttp://www.multibank.pl
Obserwacje

Sephora


Kategoria: Perfumerie, drogerie
Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

Sphinx


Kategoria: Restauracje
Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

 Czy Waszym zdaniem zwycięzcy zasłużyli na nagrodę?