Dzisiejsi klienci są inni niż kilka lat temu. Świat zmienia się tak szybko, że trudno jest nadążyć za tą zmianą.Warto zdać sobie sprawę z tego, że dziś na rynek wchodzą ludzie, którzy często nie potrafią pojąć jak świat funkcjonował bez Google, mają konto na Facebooku i nie wyobrażają sobie życia bez niego. Z punktu widzenia sprzedającego, pojawia się nowy kanał komunikacji z klientem. Widoczne jest to poprzez profile firm, które zachęcają do "polubienia" ich. Facebook jest oprócz miejsca na promocję  źródłem informacji dla wielu klientów. Jeśli obsłużymy go w sposób nieprofesjonalny, być może wspomni o tym w swoim profilu. Gdy post będzie ciekawy i napisany w chwytliwy sposób, bardzo szybko rozprzestrzeni się wśród znajomych i złe przesłanie na temat naszej firmy gotowe. A biorąc pod uwagę naturę ludzką, łatwiej nam komentować rzeczy, które nas poruszają w sposób negatywny. Niezadowolony klient opowie 10 innym o swoich złych doświadczeniach, z kolei zadowolony często nie wspomni o tym nikomu. Warto o tym pamiętać pracując z klientami. Internet jest bronią obosieczną..